Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщение
    така
    всички връзки са наред няма прекъсвания по никой кабел---> при буксата вместо 24 е номер 25 вместо 7 е 10 и т.н. с някои изключения, случайно го мернах след като разглобих буксата и видях как на 10 пина има примерно 6 кабела другото са декоративни. Проблеми с комуникацията няма. Екуто ли е проблема или педала, че и педала на мегапартс....
    Значи,тази маса е обща за педала и дебитомера,провери на контакт дали излиза въобще от ЕКУ-то,ако излиза,но пропада,провери при кой изключен куплунг не пропада.Демек изключваш първо дебитомера,после педала.Съмнява ме проблема да е в педала,по-скоро в дебитомера,те обичат да дават на късо.Ако въобще не излиза масата,може проблема да е в ЕКУ-то.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #77
      забих една игла в кабела и маса имаше от даването на контакт до запалването подаването на газ изключването та чак докато извадих иглата от кабела

      ---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

      майстора наблизо вика иди си вземи нов педал от магазина
      Alfa 147 Selespeed---> красавица

      Comment


      • #78
        Защо не премериш потенциометрите на педала?

        С кое ECU си?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          педала със сигурност е здрав, изпробвах още 2, а нови няма никъде при никой дилър или вносител само с поръчка и то след месец, възможно ли е еку-то да е заминало и отремонтирва ли се
          Alfa 147 Selespeed---> красавица

          Comment


          • #80
            Развръзката по темата:

            Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
            На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.

            Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.

            Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.

            Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Развръзката по темата:

              Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
              На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.

              Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.

              Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.

              Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).
              Адмирации, колега. Само може да ни радва, че има хора като теб, които споделят опита и знанията си на колеги в нужда . Колета ще има много да черпи. Също като мен Не съм забравил !! Ако имаш път към Ямбол.. имаш почерпка от мен!!

              Comment


              • #82
                мхм всичко се оправи благодарение на екотроник и помощта му
                темата е за ключ и архив към важни при сходен проблем от еку-то.
                Alfa 147 Selespeed---> красавица

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщение
                  мхм всичко се оправи благодарение на екотроник и помощта му
                  темата е за ключ и архив към важни при сходен проблем от еку-то.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Ся остава да почерпиш !!!!!

                    ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Развръзката по темата:

                    Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
                    На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.

                    Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.

                    Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.

                    Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).
                    Абе тоя номер с преместването на референтна маса съм го пробвал на други коли и там не стана,защото ЕКУ-то си знае,че на точно определен пин трябва да има обратна връзка с дадените компоненти,но при Алфата може и да стане.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Абе тоя номер с преместването на референтна маса съм го пробвал на други коли и там не стана,защото ЕКУ-то си знае,че на точно определен пин трябва да има обратна връзка с дадените компоненти,но при Алфата може и да стане.
                      Не разполагам със схема на M 7.3.1 за да видя, как точно са изпълнени вътрешно референтните земи, но от това, което виждам при други компютри е просто паралелни вътрешни връзки към шаси, без обратни връзки по тях и пр.

                      Ако разполагаш с такава схема, ще ми е интересно, да я погледна.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Не разполагам със схема на M 7.3.1 за да видя, как точно са изпълнени вътрешно референтните земи, но от това, което виждам при други компютри е просто паралелни вътрешни връзки към шаси, без обратни връзки по тях и пр.

                        Ако разполагаш с такава схема, ще ми е интересно, да я погледна.
                        Не разполагам,но както ти каза,щом се е оправила колата при замасяване на пина,значи вероятно няма да има проблем,а и щом самата маса е за няколко датчика,значи си прав няма обратна връзка.Правил съм го тоя номер с прехвърляне на маса,само че за ламбда сонда при МЕ 3.1. на Ланча Либра,колата няма проблеми до ден днешен.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment

                        Working...
                        X